Ensimmäinen kenkäharjoitus suoritettu. Materiaali on kokonaan sokerimassaa ja lopputulos on kohtuullinen, huolitellummat saisivat olla, mutta siihen panostetaan siis tulevissa harjoituksissa
Tarvitseeko nämä vielä säihkettä, vai annanko olla näin mattapintaisena?


